Friday 24 June 2011

Bila Panda mengaummm

Assalamualaikum! 

haaaa takot tak takot tak ngan title tuh. heheheeeeee.. actually, benda ni happened yesterday. hehee... aku sebenarnya geraaaaaaam kat adik aku sorg ni (Akim). dah lama dah simpan niat nak kenakan dia. ehhehe. bukan geram sebab die nakal ke apeee. geraaam sebab diee tembammm, tembon! ahhahahaa.. makin hari makin debab aku nengok dia. ngan celoteh mulot diee tu. so, ade laaa terlintas di fikiran ku untuk geget pipi diaa tu! heeheheee.. masa lepak2 tgk tv, ttbe aku tarik dia andddddddddddddddddddd gigi aku yg besau ni melekat laa kat pipi die. aku geget biasa2 je, tapi lupa aku ade 4 TARING. soooooo, melalak laa die.  

before kejadian.

nampak x, nampak x gedat diaaa

senyum laa, senyum la. ngeh ngeh ngeh

Sekali, hati meluap2..... nah, amek kauuu....


kikikiii. kejamm x aku? alololoo. comel ape pipi merah.


terusss ngadu kat mak! heheeee! maaap yee. akak gerammmm... pastu punyalah dia hangin!  "Sakit tau tak?! dahla gigi atas bawah gigi palsu!! "  ERKKK.. ok, gigi pelsu.

ok lah, tu je.. 

P/S : nanti pipi kiri lak ea AKIM! heeee ...

No comments:

Post a Comment